Olympus med forbedret serviceprogram

Olympus Norge ønsker å holde på en posisjon som best i bransjen på håndtering av service og reklamasjoner.

- Alle produsenter leverer produkter med feil. Men dessverre er det altfor lett å bli best i bransjen på håndtering av disse reklamasjonene. Vi ønsker å snu noe kunden opplever som negativt til å bli en positiv overraskelse ved å levere bedre service enn man normalt kan forvente, sier Erik Skjerve, salgssjef i Olympus Norge.

For å kunne tilby enda bedre service innfører Olympus Norge en egen VIP-service, som per mai 2009 gjelder eiere av Olympus E-3 og E-30*.
  • Ved behov for service eller vedlikehold på kamerahus, objektiver eller blits skal kunden kontakte Olympus Norge direkte på telefon 23 00 50 50.
  • Innen 24 timer** vil kunden motta en spesialtilpasset eske med låneutstyr fra Olympus. Kunden legger sitt eget kamera i esken, setter på den vedlagte ferdig frankerte postlappen og leverer på nærmeste postkontor/post-i-butikk.
  • Når kameraet er mottatt hos Olympus vil man motta en SMS med informasjon om hvordan man kan følge reparasjonsprosessen via Olympus Track & Trace på internett.
  • Mens kameraet er til reparasjon vil eventuelle feil bli utbedret og kameraet vil bli renset, kalibrert og utstyrt med den nyeste programvaren.
  • Når reparasjonen er utført returnerer Olympus kameraet i den samme esken, og når kunden har mottatt sitt eget kamera returneres lånekameraet med ny ferdigfrankert postlapp.

For profesjonelle fotografer er fotoapparatet et arbeidsverktøy. For å kunne være trygg på å få gjennomført et oppdrag vil profesjonelle fotografer som har valgt Olympus-verktøy ha mulighet til å få tilsendt et lånekamera hvor enn de er i verden. Kun medlemmer av Olympus E-Masterprogram*** kan benytte seg av VIP-service internasjonalt.

Med alle kameraer levert av Olympus Norge følger sikkerhet for kunden:
  • Ett års verdensomspennende garanti****.
  • To års European Warranty****
  • Garantert maksimal reparasjonstid på 21 dager (fra Olympus Norge mottar produktet til Olympus Norge returnerer det).
  • Gratis brukerstøtte på telefon 00800 67 10 83 00.
VIP-service gjelder ikke ved modeller kjøpt i utlandet eller EU-modeller kjøpt i Norge.
Vilkår for å bli medlem av Olympus E-master finner en på www.olympus.no
Kjøpskvittering eller korrekt utfylt garantikort kreves.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar